Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: tamofen

Ensimmäinen ajatus, joka tuli mieleen oli lääkefirmat. Oliko kirjoittaja niiden palkkalistoilla...

Siinä mielessä juttu oli hyvä, että pisti ajattelemaan. Itse olen juuri miettimässä samaa eli otanko sytostaatit, säde- ja hormonihoidot. Kaikkia suositeltu. Puoli vuotta.

Arvostan elämän laatua. Olenko todella valmis näihin kaikkiin sivuoireisiin? Kuinka paljon ne vaikuttavat aivojen toimintaan? Eihän sitä kukaan tiedä, mutta helpolla ei taida päästä. Ja kuitenkin syövän uusiutumisen epävarmuus jää - kuten jää myös silloin, jos en ottaisi hoitoja (ehkä suurempana).

Olen ihaillut ja ihmetellyt teidän kaikkien, jotka olette käyneet hoidot läpi, sitkeyttä ja kestävyyttä ja rohkeutta. Se on todella kunnioitettavaa. En tiedä pystyisinkö itse siihen. Onko ketään, joka ei ole ottanut hoitoja? Siitä on kovin vähän keskustelua.

Päätös on kuitenkin kohta tehtävä - iso ja vaikea.

Auts | 4.9.2013 klo 22:42:26