Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: rinnan poisto 04/06
Hei tella! Leikkaus kesti n. 8 tuntia ja kaikki meni hyvin. Vatsa oli aika kipeä pitkän aikaa, mutta siihen olin varautunut. Katunut en pätkääkään, olin tosi onnellinen. Eihän se elämä tissistä tietenkään kiinni ole, mutta jotenkin tuntui siltä, että sairaus jää taakse myöskin aatoksissa, kun korjataan se mitä näkyvää menetettiin. Tissistä tuli ekassa leikkauksessa liian iso, minä kun olen pienirintaista sorttia. Toisessa leikkauksessa, mikä tehtiin päiväkirurgiassa, muoto ja koko tuli sopivaksi. Nyt on nänni kohdallaan ja parin-kolmen kuukauden päästä tatuoidaan väri.Mun mieheni ei missään vaiheessa edes suositellut plastiikkakirugia, hänelle olin kokonainen vaillinaisenakin! Nyt on kuitenkin helpompi pukeutua kun ei tarvitse pelata proteesin kanssa.
Ja bonuksena tram-leikkauksesta sain lasten venyttämän vatsanahan timmiin kuntoon!! Nyt vaan hommaamaan sikspäkkiä!
Kaikenkaikkiaan olen tulokseen tosi tyytyväinen: kunhan arvet häipyvät, niin minulla on ihan luonnollisen näköinen tissipari!
Terveisiä ja voimia kaikille t. Hempukka
- rinnan poisto 04/06virva-72
- Re: rinnan poisto 04/06Tellervo
- Re: rinnan poisto 04/06virva-72
- Re: rinnan poisto 04/06Luuserinainen
- Re: rinnan poisto 04/06Karhutar
- Re: rinnan poisto 04/06Luuserinainen
- Re: rinnan poisto 04/06Hempukka
- Re: rinnan poisto 04/06lokakuu
- Re: rinnan poisto 04/06Hempukka