Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
juhlakirja
haluaisin kommentoida vähän tulevaa syöpäkirjaanne.Sairastuin itse kohdunrungonsyöpään 2004.Alkujärkytyksestä toivuttuani aloin etsiä tietoa syövästäni.Kahlasin läpi kirjas-tot,kirja-kaupat,syöpäjärjestöt ja netin.Saaliini oli mitään sanomaton pelkkää faktatietoutta ei lainkaan sitä mitä kaipa-sin.Kaipasin selviytymistarinoita.Voiko tästä taudista ylipää-tään selvitä hengissä,miten hoidot vaikuttavat jne..
Kun en tällaista löytynyt päätin toimittaa itse selviytymis-tarinoita sisältävän kirjan.Etsin gynekologisen syöpään sai-rastuneita naisia mm.syöpäjärjestön nettisivujen kautta katso 9.2ja31.3.2005.Sain paljon vastauksia,joista valitsin seitse-män rohkeaa ja innostunutta naista,he kirjoittivat omilla ni- millään tarinansa.Lisäksi faktaosuudet kirjoittivat gyneko-logian prorofessori ja sairauden aiheuttamasta kriisistä kir- joitti psykologi omassa osuudessaan.
Kun ideani oli jo näin pitkälle otin yhteyttä syöpäjärjestöön ja tiedustelin kiinnostusta kyseistä kirjaani kohtaan.Sain vastauksena,ettei ole varoja tällaiseen teokseen seuraava suuniteltu julkaisu käsittelee eturauhassyöpää ja tarkoitus julkaista 2007.Olin hyvin hämmästynyt ja pettynytkin saamas-tani vastaanotosta,sillä vastaavanlaista teosta ollut mark-kinoilla.Kuitenkin kaikkialla missä olen kirjastani kertonut olen saanut valtavasti tukea ja kannustusta.Lisäksi olen saanut apurahoja,jotka ovat mahdollistaneet kirjan työstämisen ja se on nyt valmiina kustannusta varten.Kun nyt luin suunnit-teilla olevasta kirjahankkeesta hämmästykseni oli entistäkin suurempi.Ehkäpä silloin,kun otin yhteyttä ei tätä näin suurta projektia ollut vielä edes suunnitteilla lainkaan?Täällä minä vaan ihmettelen ja ajattelen,että matka jatkuu...Kirjani nimi tulee olemaan "MATKALLA" Lämpimin terveisin Riitta Eckerman
- juhlakirjamatkalla
- Re: juhlakirjaInspira
- Re: juhlakirjamatkalla
- Re: juhlakirjaMolla
- Re: juhlakirjamatkalla