Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sytostaatti ja pään metarit

Voi seliisa!!

Minä olen huono kyllä nyt ketään tsemppaamaan, kun itsellä pyörii samat asiat päässä!
Kuvaukset(pään CT) olivat eilen ja nyt to tai pe vaasasta lääkäri soittaa tuloksista. Suako on jo sädetetty päähän?
Mulle lääkäri sanoi kontrollissa, että rintasyövän metarit aivoissa ei ole mikään katastrofi ja siihen tietoon nyt ripustaudun. Mun pää oli pari päivää lähes kivuton, mutta tänä aamuna heräsin taas painekipuun. Myös kallon luita kihelmöi, mutta se kai johtuu taxosta.En tiedä, silloin kun kivut ovat pienemmät, ajattelee toiveikkasti, että ei siellä mitään hätää ole, mutta kun kivut palaavat, myös paniikki ja pelko kasvaa.
Onko sulla nais-vai mieslääkäri siellä vaasassa?
Mulla on nainen, joka aloitti hommat vaasassa tammikuussa ja olen ollut häneen kyllä tosi tyytyväinen!

Tuo hoitajien tökerö käytös kyllä ärsyttää. Tekis mieli kysyä, että vieläkö lisää palkkaa pitäisi saada huonosta hoidosta ja palvelusta, hemmetti!!Me, joilla on tälläinen sairaus ja epätoivo, joudutaan vielä väittelemään ja taistelemaan joka asiasta. Kunpa onkologisi laittaisi vähän noottia sinne päivystykseen!!
Meillä sytopolilla on kyllä aivan ihanat hoitajat, heille soisinkin lisää palkkaa. Ja olen myös sen heille sanonut=)

Jaksetaan jotenkin, kyllä se elämä kantaa!

halauksin Julia
julia | 19.9.2007 klo 10:59:11