Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Nänniverenvuoto + mille lääkärille varaisin ajan?

Hei,

kiitos suuresti kaikille vastaajille!

Kävin Pulssissa mammografiassa sekä tehtiin rintojen (sis. tietysti kainalot) ultraääni (kävin gynekologilla). Molemmat olivat puhtaita.

Edelleen mulla on outo olo vasemman rinnan alueella, eli sen alueen "tuntee", kun toista taas ei tunne, vaan se on vain olemassa. Verta ei ole enää tullut.

Muutaman viikon ajan kärsin 24/7 päänsärystä, väsymyksestä sekä etovasta olosta, joka joinakin öinä huipentui oksenteluun. Ryhdyin ottamaan Somacia, vaikka oirehtiminen ei vastannut refluksia, josta olen aiemmin kärsinyt. Nyt olen oksentanut viimeksi viikko sitten yöllä, aamuisin on edelleen todella huono olo (en ole raskaana) ja yleisolotila selkeästi "sairaampi", mutta parempi kuin 10 pvää sitten.

Aloitin Roaccutan-kuurin lokakuussa kolmatta kertaa akneen ja olojen huononnuttua laskin annostuksen kolmannekseen/pv. Aikaisempien kuurien aikana em. oireita ei ole ollut, vanha tukka (siis vanhat, pitkät hiukset lähtivät, uusi, lyhyt "vauvatukka" jäi) tippui.

Tässä alkaa itse jo miettimään, kuvitteleeko asioita, vaikka tietää, ettei kuvittele (tiedättekö, mitä tarkoitan). Jostain on myös hiipinyt morkkismainen olo, surumielisyys, hienohko masentuneisuus/ahdistus; tällaista ei ole aiemmin ollut ns. syyttä. Edelleen vasemmalla puolella (rintakehä, koko käsivarsi) suonet näkyvät selvemmin kuin toisella puolella, kun taas toisinaan oikea puoli kaulasta tuntuu oksamaisen kuivalta ja kitkaiselta. Olen toki tuuminut jännitysniskaoireita ja auttanut asiaa tältä osin, mutta enpä tiedä...

Täytyy katsella tilannetta eteenpäin. Mitenköhän labrojen kanssa: näkyykö laajassa verenkuvassa tai jossakin muussa selkeästi poikkeavat arvot, jos kyseessä jotakin vakavampaa?

Mutta kuitenkin, edelleen iso kiitos kantaa ottaneille ja hirmuisesti tsemppiä oman terveyden kanssa painiville sairastuneille! Ja toki kaikille muillekin :-)
Caprilia | 3.12.2011 klo 21:53:23