Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: töihin ensi viikolla
Hienoa Riitta, että todellakin olet nyt siinä tilanteessa, että voit palata töihin.Tätähän olet odottanut jo niin kauan. Kohdallasi on hyvä se, että aloitat osa-aikaisena! Onnea matkaa, mutta muista kuunnella itseäsi, vain sinä itse tiedät jaksamisen rajat. Etene päivä kerrallaan. Minkätyyppisellä osastolla työskentelet, onko työn tauottaminen mahdollista, onko yövuoroja?Käväisin itse äsken omalla osastollani (akuutti perusterveydenhuollon vuodeosasto) ja todella voin sanoa, että olen helpottunut voidessani aloittaa vuorotteluvapaan ensi kuussa. Jos sitä ei olisi en tiedä, mitä tekisin. Henkisesti en olisi valmis vielä kantamaan vastuuta osastosta, jolla henkilökunta on todella uupunutta ja saikkuja on paljon.
Hyvää vointia sinulle ja mukavaa kevää odottelua. Täällä taivas on niin kauniin sininen ja puut ihanassa huurussa. lintujakin oli livertelemässä puskissa. Luonto antaa valtavan paljon voimaa!
terveisin Gugi
- töihin ensi viikollariitta47
- Re: töihin ensi viikollagugi53
- Re: töihin ensi viikollaHelena1961
- Re: töihin ensi viikollaAnskuli
- Re: töihin ensi viikollaSuski69
- Re: töihin ensi viikollaKarhutar
- Re: töihin ensi viikollaanemonet