Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Syöpäjärjestöistä löytyy tukihenkilöitä

Hei, kiitos vastauksesta. Olen kyllä soittanut ja ollut sähköpostiste yhteydessä valtakunnallisees neuvonta palveluun ja keskustelu oli silloin kyllä mieltä rauhoittavaa. Neuvottiin paikalliseen järjestöön olemaan yhteydessä ja sinne olen kyllä soitellut aivan sairauteni alusta asti. On kyllä osaava ihminen ja osaa sanansa valita hyvin tämä kuntoutussihteeri, mutta hän on aivan liian ylityöllistetty ja iso alue ilmeisesti. Tukihenkilöä häneltä kyselin, mutta joku hänellä oli mielessä, joka ei vielä kyllä ollut kurssia käynyt. En ole asiasta kuullut sen jälkeen. Tautini niin harvinainen, johtuuko siitä tai täällä ainakin tuntuu että paikallisen yhdistyksen tukihenkilöt rintasyöpä ihmisiä. Minulle riittäisi että olisi ihminen puhelimen päässä, joka ymmärtää ja jolle voin pelkoni ajoittain purkaa. Ihminen joka kokenut lähes vastaavaa kenties. Itse jos tästä selviän tiedän ainakin että haluan auttaa muita,koska se toivon vieminen heti aluksi tuntui niin kauhealta että en halua kenenkään kokevan vastaavaa.Nyt vaan on saatava pää taas kasaan ja uskottava että se pieni oljen korsi mikä on annettu riittää. Lääkärini on ainakin luvannut paneutua ja etsiä potilas kertomuksista sytostaatti yhdistelmä vaihtoehtoja. Sanoin hänelle etten suostujäämään odotteleen etäispesäkkeitä.Ehkä minä sitten otan vielä yhteyttä valtakunnalliseen syöpäjärjestöön,jos jotain minulle löytyisi. Kiitos neuvoista
riitta47 | 7.7.2011 klo 20:54:44