Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: sietämätön hikoilu
Hei,olen suureksi ilokseni huomannut, että tuo saamani lääke on auttanut. Olen ottanut yhden pillerin illalla ennen nukkumaanmenoa ja olen kuin olenkin saanut nukuttua yöni paremmin kuin ennen. Ihan kokonaan kuumat aallot eivät ole hävinneet, mutta ovat kuitenkin vähentyneet ja laimentuneet merkittävästi!! Ja kun ajattelee, että olen ottanut vasta kolme pilleriä, niin kyllä nuo ainakin minuun tehoavat.
Minulla on enää kaksi sytohoitoa (cef:iä) jäljellä, ja sitten pääsenkin eroon ainakin pahoinvoinnista, mikä on ollut kamalaa. Olen aina hoidon jälkeen kaksi päivää kuin "tapettu mato", kolmantena päivänä elämä alkaa jo vähän kirkastua, eivätkä ajatuksetkaan ole enää kovin synkkiä. Sädehoitoa minulle ei tule.
Tukkaa minulla on vielä, mutta tiedänhän minä, että ei se päässä pysy. Minä en vain ole niin rohkea, että uskaltaisin ajaa pääni paljaaksi. Tämä on minulle tavattoman korkea kynnys. Kunpa löytäisin jostain rohkeuden ja ajaisin sen tukan pois, koska ei tämäkään ole kivaa, kun hiuksia leijailee ympärilläni, ja tiedän varmasti mihin se johtaa.
Lämpimiä terveisiä sinulle.
Kevät ja kesä tulee meillekin!
Cinne
- sietämätön hikoiluCinne
- Re: sietämätön hikoiluMinnalla
- Re: sietämätön hikoilumaruska
- Re: sietämätön hikoiluTummaSuklaa
- Re: sietämätön hikoiluLiila-Roosa
- Re: sietämätön hikoiluCinne
- Re: sietämätön hikoiluSarika66
- Re: sietämätön hikoiluSyksy2013
- Re: sietämätön hikoiluKaisamaria