Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Puhelin soi viime yönä
Tarinoita on varmaan tuhansia, vain yksi niistä on oma.Jotenkin se elämä vain vie eteenpäin ja vaikka kompuroiden mennään eteenpäin, kaadutaan itkien ja noustaan taas. Itku, muuttuu nauruksi ja jossain vaiheessa tulee se käännekohta kun suru väistyy. Muistot jäävät ja niitä pitää vaalia. Itsellä on ollut tilanteita kun yhdestä surusta, jotenkin toipuu, tulee toinen ja kun siitä vaivoin toipuu, iskee vielä uusi. Kuinka rikki voi ihminen olla ja kuitenkin, jokin voima kannattelee ja vie eteenpäin. Rikkihän sitä on vieläkin, jollain tapaa sisältä, mutta elämä on... On paljon muutakin surua ja murhetta ollut, mutta jossain vaiheessa, aloin suhtautua asiaan avoimin mielin. Sitähän se elämä on, elämistä ja kuolemista, väliin mahtuu paljon tai niin vähän kuin haluamme. Itse en varmaan kaikesta toivu koskaan, elän kuitenkin ja yritän ja jopa nautinkin elämästä :)
Yhden lääkkeen olen löytänyt tai on se aina ollut takataskussa ja sen nimi on huumori, kaikesta huolimatta.
Voimia kaikille, tänne naistenkin puolelle.
Jos kiinnostaa, minun tarinoita löytyy enemmän tuolta miesten puolelta Mies_vm69 nimimerkillä ja myös toisella nimimerkillä, joka löytyy taas yhdestä em. tarinasta.
- Puhelin soi viime yönähoit-su
- Re: Puhelin soi viime yönäulriikka
- Re: Puhelin soi viime yönähoit-su
- Re: Puhelin soi viime yönäMummu63
- Re: Puhelin soi viime yönäTättärä
- Re: Puhelin soi viime yönäKukkurukuu
- Re: Puhelin soi viime yönäHeta-71
- Re: Puhelin soi viime yönämarkrani
- Re: Puhelin soi viime yönäSini-likka
- Re: Puhelin soi viime yönäRautamimmi
- Re: Puhelin soi viime yönävaloa tunnelin päässä
- Re: Puhelin soi viime yönäMies_vm69