Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Suusyöpä

Hei Lisbe!
Toivon voimia sinulle odotteluun. Uskon, että kun pääset hoitoihin ja saat yksityiskohtaiset faktatiedot asiasta se rauhoittaa.
Meillä jokaisella syöpää sairastavalla on omanlaisensa polut mitä kulkea. Toisella raskaampi tie, kun toisella, sinulla on syöpä pahemmassa paikassa,kuin esim. minulla.
Sairastan rintasyöpää, vasen rinta poistettu 03.10. Minulla oli viimeinen sytostaattihoito tiistaina. Jatkohoidot suunnittelussa. Hoitoni menivät vähäisin sivuvaikutuksin eikä syöpäni ollut levinnyt, kun sitä ympäröi suuri hyvänlaatuinen kasvain, joka oli estänyt leviämisen. Tämä positiivinen yllätys selvisi vasta n.3 viikon kuluttua patologin lausunnosta, alunperin luultiin, että syöpäkasvain olisi mahdollisesti jopa 12 cm suuri.
Näinkin voi käydä, että leikkauksen jälkeen saa parempia uutisia.
Toivotaan, että sinun kohdallasi olisi samoin.
Yritä säilyttää positiivinen mieli kaikesta huolimatta ja usko tulevaan. Suomessa on syövänhoito korkeatasoista ja pystytään hoitamaan pahojakin asioita.
Tiistaina käydessäni viimeisessä sytostaattihoidossa (ainakin tällä kertaa, koskaan ei tiedä) kaikki paikat olivat täynnä, taitaa olla 8 ja hoidettavat vaihtuivat liukuhihnassa. Sairastumiseni jälkeen olen tiedostanut ja nähnyt, että emme ole yksin. Hoidoissa käy kaikkia mahdollisia syöpiä sairastavat, meitä on paljon.

Jaksamista sinulle ja aurinkoisia kevään alun päiviä, ikävästä sairaudesta ja tutkimusten sekä hoitojen odottelusta huolimatta.
Terv. Manti
manti | 30.1.2014 klo 12:07:16