Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Contact-proteesin käyttäjät
Minäkin suunnitelin tarratissin hankkimista. Sovittelin, eikä tuntunut hyvältä Minulla on melkoinen monttu leikkauksen jäljeltä. Kun sitten kuulin tarkoista huolto-ohjeista, totesin, että perinteinen tissiproteesi sopii minulle. Tarratisiin olisi pian osunut villasukka tai olisin väsynyt jokailtaiseen putsaamiseen. Nyt on aika plastiikkakirurgille. Kaksi vuotta sitten olin satavarma, että en ikinä lähde vapaaehtoisesti yhteenkään leikkaukseen. Nyt vaivaa, että tissit tykkäävät heilua eri tahtiin ja roikkua eri koekeudella. Uimahalliinkaan en viitsi mennä, vaikka vesijuoksu olisikin minun juttuni. Eli nyt vatkaan, mennäkö vai eikö mennä leikkaukseen. Luomutissi on tosin riippusellainen, joten kannattaneeko rakentaa rinnalle samanlaista, jos entistä ei yhtään täytetä.- Contact-proteesin käyttäjätSignorina
- Re: Contact-proteesin käyttäjätei se jalosta
- Re: Contact-proteesin käyttäjätKristitty Lilja
- Re: Contact-proteesin käyttäjätKarhutar
- Re: Contact-proteesin käyttäjätSignorina