Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sateista säätä

Pike hei ja muutkin !

Kyselit munasarjalaisten kuulumisia; mulla hoidot vain jatkuvat vuodesta toiseen. Nyt jo 6. eri hoito menossa (taxol, taxotere, karboplatin, gemzar, caelyx, hycamtin), välillä tukka päässä välillä taas ei.

Taxol (jota varmaan olet saanut) aiheuttaa useille jalka- ja nivelsärkyjä, sulla kohtalotovereita on varmaan paljon. Mulle hermosärkyjä ei tullut isommin, mutta kauhean paha olo muuten.

Kontrollit tuovat varmasti oman jännityksensä elämään, mutta uskoisin, että asiat ovat hyvin, kun markkeri ei ole noussut. Näin siksikin ajattelen, koska minun uusiutumiset ovat aina näkyneet markkerin nousuna. Kuten totesit, eihän kaikille se näytä kaikkea.

Lihominen taitaa olla kovin yleistä - minä olen paisunut johtuen osin kortisonista, osin omasta herkutteluhimosta. En jaksa minäkään enää olla kovin tarkka syömisten suhteen, vaikka varmaan pitäisi. Kuvittelen, että jos vaikka en enää kohta pysty syömään mitään, niin pitää kai tässä nyt tankata kaksin käsin..!

Tykkään elellä mahdollisimman täyttä elämää hoitojen välillä aina kun vain voin. Ja jaksan, sillä tuleehan niitä tosi masennuspäiviä väliinkin. Esim nyt, kun käyn tätä kolmen päivän sytokuuria, kolmen viikon välein. Tätäkö tämä mun elämä on, mietin. Mutta näin se vain menee. Etäpesäkkeet pitävät huolen, että hoitotaukoa ei taida enää tulla. Toivon kuitenkin.

Terveisiä kaikille parantuneille ja parantuville! Ja meille kroonikoille (vai miten tätä nyt sanois)..

amh | 12.8.2008 klo 14:28:52