Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: taas henki kulkee
Hei,Kirjoittamasi viesti oli kuin kuvaus minun viime viikon tunnelmistani ja tuntumistani. Meillä on melkein sama tahti, sillä minä sain 1. Taxoteren pari viikkoa sitten tiistaina.
Toivon, että sinäkin pääset oireistasi eroon pian. Minulla ne kestivät n. 4-5 päivää koko ajan lieventyen ja nyt on jo hyvä olla. Hiukset tosin alkoivat eilen lähteä. No, pullea peruukki on valmiina.
Joku täällä tiesi kertoa, että toinen kierros voi olla ensimmäistä helpompi, joten rohkein mielin vaan seuraavaan tippaan, joka minulla on sitten juhannusviikon maanantaina.
Taudin ainoa hyvä puoli on se, että kerrankin Suomen kesä tuntuu pitkältä. Nyt tämä jatkuva verikoe/lääkäri/tiputus-kierre ja tulosten odottelu saavat tosiaan ajan kulumaan hitaasti. Kun välillä on heikko ja kituva olo, ei harmita, vaikka kesäsää on kolea ja sateinen. Sängyssä tarkenee.
Voimia tervehdyttävään joskin rankkaan prosessiin!
kaali
- taas henki kulkeeseisoo yksin
- Re: taas henki kulkeekaali
- Re: taas henki kulkeeäityliini
- Re: taas henki kulkeeseisoo yksin