Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: cef ja suonet

Iltaa siskot!

8 tuntia vietin aikaa Jorvissa. Siellä kaikki tapahtuu niin "nopeasti". Ymmärrän toki, että siellä on kiire, kun on vähän hoitajia ja paljon potilaita. Mutta asiaan.

Musta otettiin kahet verikokeet ja kädestä ultra. Tulos oli: kädessä trombi. Mut olis otettu sisään, mutta ei ollut paikkoja osastoilla, joten kotiin. Lääkkeeksi joka ilta 4:n viikon ajan Fragmin pistos. Itse pistän. Onneksi olen töissä joutunut pistämään sitä potilaille, että tiedän, miten se pistetään. Onneksi myös tossa vatsan seudulla on tota läskiä niin paljon, ettei se pistos edes tunnu. Se aine vaan rupee kirveltään. Sain siitä jo esimakua Jorvissa.

Täytyy sanoa, että tää oli tätä mun huonoa tuuria, kun mun piti huomenna lähteä veljeni luokse Ylöjärvelle. Torstaina otetaan taas verikokeita. Sen jälkeen kyllä lähden. Mua ahdistaa tää Espoo tällä hetkellä aivan mielettömästi.

Mulla olis ens viikolla perjantaina 5. CEF. Soitan huomenna omalle hoitajalle Meikkuun ja kysyn, voiko sen hoidon antaa pistoksistani huolimatta. Käsi on edelleen mielettömän kipeä ja sitä välillä kourasee trombin kohdalta kivuliaasti.

Kaikesta huolimatta hyvää yötä kaikille ja kauniita unia ja MeriTuulille kiitokset halauksista. En tulisi toimeen ilman teitä kanssasisaret!:)

Ajatuksin toukokuu
toukokuu | 21.8.2007 klo 23:16:53