Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: tarvitaanko rauhoittavia?
Olen nyt päässyt hoitopolkuni alkuaskeleille. Tänään oli ensimmäinen Taxotere. Olo on vielä aivan normaali. Jännityksellä odotan ensi yötä. Psyykeen puolella on ollut helpompaa sen jälkeen, kun tutkimusrumba päättyi ja tuli hoitosuunnitelma. Olin todella ahdistunut pari kuukautta. Kaapissa on edelleen sekä Temestaa että Oxepamia. Temestaa olen ottanut pari kertaa, Oxepamia ehkä noin viitenä iltana. Lääkkeet auttavat myös kaapissa. Kyllä meillä on sellaiset myrkkykuurit hoitoina, että ei siinä yhdet rauhoittavat enää elimistöä rassaa. Mielestäni niitä voi ottaa hyvällä omallatunnolla, koska niistä on myös apua. En usko, että niihin tässä taudissa koukkuun jää. Psyykeen hoito on osa paranemisprosessia. Ulkoilu on tosi hyvä lääke ahdistukseen. Nyt tuo pimeys tuntuu uuvuttavan "terveitäkin", saati sitten meitä. Kehäkukka ja Anna-Kaarina! Kyllä olotila helpottaa, kun pääsette hoitoputkeen. Siinä vaiheessa vahvistuu myös usko paranemiseen, mikä antaa voimia.- tarvitaanko rauhoittavia?Kehäkukka
- Re: tarvitaanko rauhoittavia?AnnaKaarina
- Re: tarvitaanko rauhoittavia?marraskuu
- Re: tarvitaanko rauhoittavia?lillukka
- Re: tarvitaanko rauhoittavia?Kehäkukka