Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Päänsärkyä

Hei!Mulle ei ole koskaan pystytty tekemään tutkimusta kunnolla kovien kipujen vuoksi. Viime keväänä yritettiin taas uudelleen ja päästiin vain vähän matkaa eteenpäin,kunnes taju meinas lähteä kivun vuoksi, rupesi oksettamaan, verenpaineet laski ja rupesin tärisemään horkassa ym. Onneksi silloin saatiin koepalat otettua, joissa sitten kaikissa todettiin kollageenikoliitti. Keliakiaa mulla ei ole(ainakaan vielä!) todettu, laktoosi-intoleranssi kylläkin. Mulla on nyt ollut ajoittaista kipua oik.alavatsalla ja siksi päädyttiin tutkimukseen. Koliitti oli tosiaan rauhallinen sytojen aikana, nyt on oireilu hiljalleen lisääntynyt, aamuisin joutuu käymään useamman kerran vessassa.Äsken aloitin tyhjennyksen ja aika pitkä nestepaasto on edessä, kun tpd-aika on huomenna vasta puolilta päivin. Toivottavasti mitään uutta ei ilmene tutkimuksessa, keliakian mahdollisuus tietysti on, koska se liittyy aika usein mikroskooppisiin koliitteihin.
Mukavaa alkanutta viikkoa !
Anskuli | 13.2.2012 klo 08:18:53