Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tässä ihmelääkkeitä, lukekaa apteekin sivuilta kaikista kaikki.
Karkki hyväKiitos kommenteistasi. En ole käynyt tällä sivustalla aikoihin, mutta eilen huomasin kirjoituksesi.
Minä kirjoitin kokemukseni kipusuihkeesta siinä tiedotteessani. Minulle nämä ovat vielä kokeiluasteella, mutta olen aivan vakuuttunut että toimii mihin ne on luvattu toimivankin.
Harmi että ylläpitäjä on poistanut apteekin sivun. Ajattelin että siitä saa jokainen lukea faktatietoa, eikä minun tarvitse kuluttaa aikaani selostaa mitä mistäkin suihkeesta kerrotaan ja missä niitä myydään.
Kaikki apteekit eivät niitä vielä myy, mutta Life, Ruohonjuuri esim. myy. Aine maksaa 29€, joistakin saa halvemmallakin. Jos apteekki ottaa myyntiinsä, aine on taatusti kallein.
Aineet ovat tieteellisesti tutkittu ja palkittuja keksintöjä maailmalla.
Googlaa kipusuihke niin saat kaiken tiedon myös muista. Esim. B12 vitamiini on tärkeä koska se auttaa hermostoon, muistiin, väsymykseen ynm.. Suolistosyövässä ja vanhemmiten tabletit, liuokset, pistokset, kalsiumi ynm. eivät imeydy kehon hyväksi mutta B12 ja D vitamiini suihkeet kielen alle imeytyvät heti ja kaikki aine, kun tableteista imeytyy vain pieni osa.
Koska kortisooni piristää ja vie yöunet, ainoa keino on ottaa unulääkettä ja se tekee tokkuraksi koko päivän. Ostan pian myös Magnesiun unisuihketta. Tämä olisi hyvä tietää myös hikoileville naisille, että apua on olemassa muitakin kuin pillereitä jotka useimmiten vähentävät muistia.
On myös Sport magnesium suihketta urheilijoille, jolla saa lihakset rentoutumaan.
Minä pidän jalkojani lampimässä vedessä johon laitan lorauksen nestesaippuaa. Sitten pian kun ihohuokoset alkavat turvota hankaan jalkaraspilla kuollutta solukkoa pois karhealla puolella ja viimeistelen hienolla puolella varovasti että jää iho pehmeän sileäksi. Jalkojenhoito-koneellani teen välillä koko työn ja aina varpaat, kynnet ja vaikeat kohdat ihosolukkoa poistan koneellani.
Sitten kun laittaa kipusuihketta jalkoihin niin apu on taattu.
Minulla on neuropatia jaloissani ja nyt kun taas on lääkekuuri meneillään saan välillä ilkeitä suonenvetoja ja kipusuihkeella ne ovat talttuneet.
Olisinpa tiennyt tästä kipusuihkeesta vuosia sitten kun sormissani oli kova suonenveto. Ehkä silloin ei vielä ollut kyseistä lääkettä olemassakaan tai tänne pohjolan peräkylään tieto ei vielä ollut tullut. Tai se oli poistettu ;))
Hienoa että et tarvitse särkylääkkeitä enää niin paljon....voi maha paremmin ja muisti.
Kerrotaan tuntemuksistamme mitä saimme kokea ja pidetään yhteyksiä.
anemonet
- Re: Tässä ihmelääkkeitä, lukekaa apteekin sivuilta kaikista kaikki.anemonet