Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Jos kortisoni ei sovi
Hei stvvk,Minulle on tullut molempina kertoina kortisonista niin ähky olo, että kysyin voisiko sen korvata jollakin. Vatsa turpoaa pinkeäksi ja vaatteet kiristää. Naama pyöristyy ja silmät tihrustuu pieniksi jonnekin turvonneen naaman perukoille. Hoitaja kyllä sanoi saan niin pienen määrän (6kpl) kortisonia että se ei ole syynä. Hänen mukaansa iso nestemääräkin hoidon yhteydessä voi tuo aiheuttaa. Ehkä se on niin sitten. Haluaisin kuitenkin kokeilla pärjäänkö jollakin muulla vaihtoehdolla paremmin, hoitoja on kuitenkin niin paljon jäljellä. Onko tuo Abraxane niinkuin kortisonin tilalla sinulla? Jos on niin oko sillä ollut sinulla sivuvaiktuksia?
Minulla meni koko hoitorumba viikolla eteenpäin kun ne neutrofiilit laskivat sen eka hoidon jälkeen liian alas. Sain toisen hoidon 7.1. ja seuraava nyt sitten 28.1. jos veriarvot ovat silloin kohdallaan. Minulla ei ole enää yhtään hiusta. Ajoin loput haituvat sitten lopulta itse. Nyt kyllä jostakin syystä on tullut koko päähän sänki vaikka hiusten ei pitäisi nyt kasvaa? Sitä vähän ihmettelen. Kotona minullakin aina huivi, ei jaksa pitää peruukkia. Se on aika epämukava.
En taida tottua siihen ollenkaan.
t.syksy
- Jos kortisoni ei soviSyksy2013
- Re: Jos kortisoni ei soviSyksy2013