Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Ohi on !

Samassa veneessä ollaan, minulla loppuivat säteet perjantaina. Kieltämättä tuli hiukan sellainen olo kuin synnärillä esikoisen jälkeen. Siinä sitä vaan käveltiin ovesta ulos vauva kainalossa ja mietittiin, että mitäs nyt tehdään. Onnea vaan ja menoksi. Silloin oli vielä menossa sairaanhoitajien lakkokin, eikä neuvolaankaan voinut soittaa sen ollessa kokonaan suljettu. Näin tultiin kotiin punaisen rinnanjämänkin kanssa. =)

Minäkin olen hölvännyt rasvaa tuon tuostakin. Olen laittanut vuorotellen sinistä Bepanthenia ja sellaista rasvaista hyvänhajuista vartalovoidetta. ( se tuntuu niin ihanan ylelliseltä tissiraukassa )
Kortisonin kanssa kannattanee olla hiukkasen varovainen, sillä ainakin runsaammin käytettynä se saattaa ohentaa jo ennestäänkin kuivettunutta ihoa. Uhkasivat sairaalassa, että punoitus ja ärsytys voivat vielä kahden viikon ajan voimistua, sillä niin kauan säteet myllertävät vielä kudoksessa. Saapa nähdä.

Hyvää jatkoa ja toipumista sinulle. Minusta tuntuu, että koko prosessti on mennyt niin rytinällä, että nyt on ihan pöllämystynyt olo. =)
puolituinen | 4.6.2012 klo 16:23:19