Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Huomenna ceffiin

Perjantaille siirtyi minun Ceffi, leukkarit olivat suotuisat 3.1, mutta neutrofiilit vielä alle kahden. Toivotaan, että silloin onnistuisi, niin suuri on hinku saada tuo viimeinen annnos. Onkologilla käynti oli ihan ok. Hän kehoitti ottamaan riittävästi Primperania, että pahoinvointia ei tulisi. Niitä lääkkeitä ei kannata säästellä. Hän tutki tuon terveen rinnan tarkasti, tällä hetkellä se on kunnossa. Minulla on edelleen nipistelyjä ja turvotustakin leikatun rinnan imusolmukealueella. Nestekertymää ei ole, mutta pehmytosaturvotusta jonkinverran, olen ehkä liikaa touhunnut tuon käden kanssa. Vaikka kainaloa ei ole tyhjennetty, niin se ärtyy kuitenkin.
Mulle on suunniteltu hormooniksi Femar. Saa nähdä miten mummon käy. Kun käy lukemassa sivuvaikutukset, niin tulee sellainen vaikutelma, että yhtäkään pilleriä ei uskalla ottaa. Mulle tuon pitäisi olla parempi vaihtoehtu kuin Tamofen, kun ei ole enää kuukautisia.Perjantaita odotellessa, toivotaan, että sinä saat myös silloin viimeisen annoksen. Ovatko soitelleet mitään vastauksista? terveisin Gugi
gugi53 | 2.11.2011 klo 17:50:09