Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Aika tulee pitkäksi

Viime vuodet olen opiskellut ja tehnyt töitä. Nyt on sitten saikkua ja jos saan sytot, niin niiden aikana en voi tehdä työtä infektioriskistä johtuen. Yksin asuvana kontaktit ovat aika paljon töissä. On kyllä paljon tuttuja ja kavereita, mutta sitten ei oikeastaan ketään sellaista joka kuuntelisi ja auttaisi. Olen kyllä luonteeltani positiivinen, mutta vähän tämä alkaa ahdistaa. Yksi sellainen ystävä on, mutta hän asuu pitkän matkan päässä. Hän varmasti auttaisi, jos tarvitsen apua ja tulisi kylään jne. Ihan lähisukulaisista ei ole tukea mulle. Saan kyllä käytännönapua ihan liikaakin. Joudun rajaamaan tätä yhteydenpitoa voidakseni itse hyvin. Mitään kannustusta en heiltä saa. Saan vaan kuulla, mitä olisi pitänyt tehdä toisin sun muuta järjetöntä.

Ei mulla mitään akuuttia hätää ole. Harmittaa vaan, kun on niin yksin. Miten te muut yksinolevat saatte aikanne kulumaan ? Kuinka paljon vietätte aikaa ystävien kanssa ? Olen kyllä rohkea lähtemään liikenteeseen yksinkin, muttakyllä juutukaveria aina kaipaa.
Hannele68 | 30.8.2013 klo 00:35:11