Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Millaisia ovat luustokivut?
Voi ymmärrän huolesi, mutta toivotaan parasta.Minulla otettiin ne TT-kuvat ja luustokartta marras-joulukuun vaihteessa, joissa sitten metareita löytyi. Minulla oli kainalometareita 23/31 ja ymmärsin, että tyypillinen "seuraava kohta" on rintaranka, jossa minulla sitten oli kolmessa nikamassa metarit, 8:ssa paha. 20.12 kirjoitin päiväkirjaani: hengittäminen vihloo kylkiluissa. Silloin en kyllä vielä tiennyt luustokivuista mitään, asia selkiintyi vasta tammikuussa. Kaikki liike teki pahaa, mutta jos onnistuin olemaan ihan liikkumatta esim aamulla herätessä, kipua ei tuntunut.
Sikälihän tämä saa pään ihan sekaisin, kun ei tiedä, mikä oire johtuu mistäkin asiasta. Toivottavasti löydät jostain mielenrauhaa odotella tuloksia, minulla auttoi kovasti musiikin kuuntelu kuulokkeiden kanssa. Pienten lasten äidillä voi tietty selkä kipuilla kaikenlaisesta nostamisesta ja kantamisestakin. Toivottavasti kipusi on "jotain viatonta".
Lämpimiä ajatuksia<3
Santeri
- Re: Millaisia ovat luustokivut?santeri
- Re: Millaisia ovat luustokivut?Karhutar
- Re: Millaisia ovat luustokivut?helmikuu