Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kohdun limakalvon syöpä
Hei! Minä olen myös etsinyt kohtalotovereita sairauteeni ja sinä taidat olla ensimmäinen joka on saanut kohdun limakalvon syöpään samat lukemat stage 4 ja gradus 3.Minut leikattiin syksyllä 2011 ja poistettiin kohtu, molemmat munasarjat ja imusolmukkeita rinnan ja lantion alueelta ja kaikessa leikatussa oli syöpää. Suolen pinnalla olevaa epäiltyä ei saatu poistettua ja viime syksynä todettiinkin metastaaseja vatsan alueella. Viime vuoden aikana sain 10 kertaa sytostaatteja ja kesäkuusta syyskuuhun oli hoitotauko. Syyskuun TT-kuvauksessa todettiin metastaasien lisääntyneen ja kasvaneen ja nyt saan taas sytostaatteja 6 kertaa. Sen jälkeen taas kuvataan.
Minä en ole saanut sädehoitoa ollenkaan. Toivon, että sinä selviät paremmin, etkä saa metastaaseja mihinkään.Koeta olla positiivisella mielellä ja elä niin normaalia elämää kuin pystyt.Kaikkea hyvää sinulle toivoen, Leenuska
ps. Toivon, että kerrot kuulumisiasi jatkossakin, minä olen hoitojen välissä Teneriffalla lämmittelemässä 9.-21.11.
- Kohdun limakalvon syöpäUtelias
- Re: Kohdun limakalvon syöpäUtelias
- Re: Kohdun limakalvon syöpäLeenuska
- Re: Kohdun limakalvon syöpäLilliant
- Re: Kohdun limakalvon syöpäAleksandra