Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: ei sädehoitoa rintasyöpään
Hei Anskuli! Piti siis kysyä, että minkälaisia oireita lääkityksestäsi on tullut? Minulle on vielä ainakin passannut aika hyvin annetut tiputukset. Sädehoidosta vielä, että on aika järisyttävää, että lapsena hoidettu sairaus on hoidettu sädehoidolla, kun vaihtoehtoja ei ollut. Hyvä kuitenkin että paranin siitä. Ko hoidoista saattaakin nyt olla jälkiseurauksena tämä mun nykyinen syöpä. Lääkärit ainakin sanoivat, että alttius sairastua uudelleen on suurempi. Onhan tässä kaikenlaisia niska-, hartia-, ja selän oireita ollut, koska lihakset ovat surkastuneet. Lisäksi todettiin pari vuotta sitten kaulavaltimoahtauma, mikä johtunee aikaisemmasta sädehoidosta. Hampaita olen korjauttanut paljon, sillä syljen koostumus suussa on muuttunut. Näiden ongelmien kanssa olen kuitenkin pärjännyt ja tottunut niihin. Mietityttää vaan, että olenko ns. huonommassa asemassa sairastettuani jo aikaisemmin syövän, että miten elimistö nyt reagoi tähän uuteen tilanteeseen. Yleiskuntoni on kuitenkin hyvä.- Re: ei sädehoitoa rintasyöpääntuike