Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: töihinmeno

Hei naiset! Minä myös jäin sairaslomalle heti, kun sain diagnoosin puhelimessa ohutneulavastauksesta. Meillä on pieni työyhteisö ja olen aina ollut avoin kaikissa asioissani. Parin viikon päästä olisi tullut 20 vuotta täyteen siinä työpaikassa, joten me olemme hyvin tuttuja keskenämme. Itkimme yhdessä ja ei kulunut kuin reilu puoli tuntia sokkiuutisesta, kun jo olin ulkona kotiin menossa. Nyt olen ollut jo reilun kuukauden kotona. En olisi millään jaksanut käydä töissä, vaikka fyysisesti en ole mitenkään sairas, mutta reagoin asiaan hyvin voimakkaasti psyyken tasolla. Menetin yöuneni ja kelasin ja kelaan edelleen asioita ees taas. Työni on myös sen laatuista, etten mitenkään pystyisi tekemään sitä tässä mielentilassa.

Ymmärrän toki hyvin sellaisia, jotka käyvät töissä. Me olemme niin erilaisia. Ei tämä kotona olokaan niin kummoista ole, mutta saa ainakin rauhassa valvoa yöllä, jos uni ei tule. Ei tarvitse ajatella ylösnousua. Minulle ei siis ole vielä tehty edes leikkausta, koska diagnoosini on vähän auki, kun missään kuvissa ei rinoista löytynyt mitään, mutta kainalon suurentuneesta imusolmukkeesta löytyi rintasyöpään viittaava löydös. Taitaa olla vuosi 2007 ennen kuin meikäläinen pääsee leikkaukseen. Koville tämä ottaa. Varmaan tiedätte tunteen.

Joulurauhaa kaikille ja jaksamista
toivoo Kehkäkukka

Kehäkukka | 18.12.2006 klo 17:01:48