Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Solunsalpaajat ja mieliala
Hei Anne-Maria!Minulla on taipumus aina saada jonkinlainen kaamosmasennus loppuvuodesta joka sitten hellittää kevään myötä kun aurinko alkaa paistamaan.
Tänä syksynä kun sain tietää rintasyövastäni , menin oman lääkärinini juttusille ja sanoin että haluan jonkilaisen mieliala lääkkeen jotta en vaipuisi aivan synkkyyteen varsinkaan nyt kun tämä sairauskin todettiin.
Lääkärini sanoi että "harvinaisen fiksu potilas kun osaa hakea apua jo ennakkoon".
Sain mielialalääkkeen jota olen nyt syönyt lokakuusta asti, ja mieliala on pysynyt hyvänä kaamoksesta ja sairaudesta huolimatta. En ole tuntenut sellaista alakuloa ja vetämättömyyttä ,ja hermostumista kun tiedän joskus olleen.
Lääke ei aiheuta mitään sivuoireita, otan sen illalla ennen nukkumaan menoa ja se on auttanut myös saamaan unenpäästä paremmin kiinni.
Keväällä lopetan lääkkeen syönnin,keväällä ja kesällä mulle riittää valo ja aurinko mielialan piristäjäksi.
Joten avioero on huono ratkaisu (etkä varmaan tosissasi..),
Myöskin päivittäinen hikilenkki piristää kummasti.
Näin minulla..
Tsemppiä ja voimia Sinulle.
- Solunsalpaajat ja mielialapistaasi
- Re: Solunsalpaajat ja mielialaanne-maria
- Re: Solunsalpaajat ja mielialatuutikki-t