Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Pikkujoulun aikaan ilman pikkujouluja

Hei kaikki vanhat ja uudet palstan porskuttajat!

Säteethän mulla loppuivat syyskuun alussa ja nyt on sitten teräksenharmaa tonttu-tukka tuulessa liehumassa - kerran jo kampaajalla käyty sitä kynimässä ;)
Muutama viikko säteiden jälkeen mulla tuntui taas kainaloseutu kireältä ja mietinkin onko kudosvauriot siellä kuinka pitkään kiusaavia - edelleen tuntuu. Kun voimistelen, saan käden sut hyvin kaikkiin suuntiin, vaikka rintakellä kiristääkin. Sen sijaan normihommissa, kun pitäis nopsaan kädellä kurkottaa, niin eipäs tahdo sujuakaan sutjakkaasti... (Mullahan oli totaalipoisto ja kainaloevakuaatio).
Muuten olen nauttinut liikkumisesta ja voimat ovat palautuneet kivasti; koiralenkit kävelen tosi reippaasti ja kroppa on nyt jänteydeltään aivan toisenlainen liikuttaa kuin sytojen aikana. Ihanaa!!
Välillä tulee mieleen tietysti, että onkohan tämä fiilis pysyvää vai tuleeko uusiminen eteen jossain vaiheessa, mutta en ole jäänyt siihen tunnelmaan rypemään.
Ensi viikolla menen sopeutumisvalmennuskurssille Punkaharjulle - toivottavasti on rentouttavaa ja antoisaa muutenkin.. Vertaiskontakteja odotan mielenkiinnolla. Olen ollut töissä elokuun alusta saakka, joten pikku breikki on kovastikin paikallaan!!

Valoisaa ja reipasta mieltä kaikesta huolimatta teille kaikille! Pirkanmaalla on sopiva joulumielinen sää; pikku pakkasta ja valkoista maassa.
Erityisesti terveisiä Typsylle, Hoit-sulle, OMG:lle ja muille samaan aikaan kärvistelleille ja Minnalle isot tsempit myös !!

Lämpöisin ajatuksin !
palsternakka | 29.11.2013 klo 21:27:34
  • Pikkujoulun aikaan ilman pikkujoulujapalsternakka
    29.11.2013 klo 21:27