Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Vihdoinkin töihin!:)

Hei kaikille!
Olen ollut nyt kuukauden töissä kahdeksan kuukauden sairasloman jälkeen, aivan mahtavaa!! Nooh paitsi tänäänkin aamulla tuumasin että onko pakko lähtee...? Aamut ovat tosiaan aika vaikeita, johtuneeko Tamofenin tuomista "iloista", melkeinpä joka aamu mietin että missä ihmeen buarissa olen ollut kun olo on tälläinen, yäk. Eli lievää pahoinvointia ja melkosita niveljäykkyytä on tullut tämän lääkityksen tiimoilta. Yöt ovat myös katkonaisempia kuin ennen, veskiin, hiki, kylmä, sattuu niveliin, janottaa, veskiin, näytättää kummallisia unia .... mulla joka nukuin ennen kymmenen tuntia putkeen tietämättä maailman menosta yhtään mitään, argh. Ei voi kuin toivoa että nämä sivuoireet laantuvat ajan kanssa, nyt tässä on mennyt sopeutuessa puolitoista kuukautta.

Mutta mielummin näin kuin jotenkin huonommin. Töissäkäynnistä ja työkavereista nautin aivan valtavasti, jopa niin että en ole edes ajatellut kontrollikäyntejä, tuli sitten mitä tuli, mietitään sitten..

Sen verran vielä kuitenkin, onko teillä ollut vielä pitkänkin ajan jälkeen tuntemuksia leikatussa rinnassa? Minulla on vaikka kuinka paljon, säästävä leikkaus oli jo kuitenkin toukokuussa 2011. Nyt tuntuu kipuilua, jotain ylimääräistä kyhmyä, kaiken kaikkiaan kummallisia tuntemuksia näinkin pitkän ajan kuluttua? Sädetetty ihoalue on edelleenkin huomattavasti tummempi, tuleneeko ennalleen milloinkaan..

Meille kaikille hyviä vointeja, niin työssäkävijöille kuin myös
hoitopolulla oleville!!!
yst terv Helena

Helena1961 | 28.2.2012 klo 20:28:38