Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: hormonihoito

Hei hoitsu!
Otan osaa suruusi, miehesi poismenoon. Olisi sinulle riittänyt oman sairauden tuoma murhe ja huoli. Joskus tuntuu, että kun jotain vastoinkäymistä tulee elämään, niin yhtäkkiä vastoinkäymisiä tuleekin useita, aivankuin testattaisiin ihmisen kestokyky.

Tamofeenin olen kuullut aiheuttavan myös niveloireita, vaikka ei pitäisi. Minulle tulee tamofeeni, kun sytot loppuvat,aromastaasin estäjää ei anneta minulle reuman takia.

Yritin itse kysellä terveen rinnan poistomahdollisuutta, kun lobulaarisella rintasyövällä voi olla taipumus esiintyä molemmissa rinnoissa. Lääkärit eivät tätä kohdallani kannattaneet.
Kasvattelen ekspanderin avulla uutta rintaa leikatun tilalle, se on jo melkoinen pallukka.Yksi täyttö enää. Ainoa hassu asia on, että jäljellä oleva oma rinta näyttää nyt roikkuvan "vyötäröllä" ja uusi pysty rinnan alku alkaa melkein kaulan alta! Sytojen jälkeen oma "roikku" sitten kohotetaan ja tehdään saman kokoiseksi ja ekspanderilla tehty laitetaan lopulliseen kuosiin. Ei haittaa vaikka pienenevät, kunhan olisivat suurinpiirtein samanlaiset!! Parempaa joulunodotusta sinulle. Eilen illalla laitoin mökillä kaikenlaisia valoja ja tuli ensimmäisen kerran tunne, että joulu on jo lähellä, vaikka ei ole lunta.
manti | 17.11.2013 klo 15:21:21