Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: gradus3

Käyttekö te jossain verikokeissa kontrollien välilläkin? Vai mistä tiedätte nuo merkkiarvot? Muutenkin ihmettelin aikoinaan hoitojen aikana miten toiset tiesi ne tarkalleen, minulle ei niitä kerrottu enkä vissiin älynnyt/halunut kysyäkään.
Miksen minä muista edes onko mulle tehty kontrollien yhteydessä verikoe...kai se sillon ainakin tehdään?

Minulla oli gradus 3 rintasyöpä 2004, osapoisto ja vartijaimusolmukkeessa syöpää, muuten en noita numero/kirjainjuttuja kyllä muista. Hormonipostiivinen on, koska syön Tamofenia. Ja Meilahdessa syöpälääkäri muuten sanoi jotakin sensuuntaista, että syövästä löytyy usein (?) eri graduksia. Ymmärsinköhän oikein, siinä tilassa menee ohi korvien paljonkin. Muuten tuo kainalovartijat-kohta sinun diagnoosissasi vaikuttaisi viittaavan siihen, että 3:ssa imusolmukkeessa 24:stä oli syöpää. Mutta ehkä joku täällä on paremmin perillä noista ja kertoo tarkemmin. Ainahan voit soittaa tuonne syöpäneuvonnan puhelimeenkin. Siellä osataan varmaan kertoa.

Nyt minullakin hiukan ahdistunut olo, polvi kipeytyi keväällä. Tulin juuri ortopedilta, joka laittoi lähetteen magneettikuvaukseen "sen ikävän vaihtoehdon poissulkemiseksi". Tähän asti luulin, että polvessa on nivelrikko pahentunut.
Mieliala muutenkin alamaissa, joskus ihmetyttää kun tätä yläpäätä ei Suomessa hoideta kuten ruumiillisia vaivoja. Yhtä todellisia ovat psyykkiset oireetkin.
kukkamaaria | 23.8.2006 klo 12:58:44