Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: proteesi koko 14!
Hei!Samat sanat. Odotan myös korjausleikkaukseen pääsemistä kovasti. Ja toppeja pidän takaperin kuten monet meistä. Minulla tuossa rinnan koon muutoksessa kävi toisinpäin. Laihdun sen verran että proteesi on nyt pikkuisen iso, uutta en ole saanut aikaiseksi hommata, kun se edellyttäisi ilmeisesti jotain kerjuu kierrosta.
Laihdutin netin ilmaisen kiloklubin avulla, minulle se toimi oikein hyvin. Tykkään siitä systeemistä myös siksi että sen avulla tulee syödyksi terveellisesti. Kun on tuo terveys nykyisin niin tärkeän tuntuinen asia;) Aivan eri arvossa kun joskus ennen kun terveys oli aina läsnä, itsestäänselvänä.
Minä lopetin laihduttamisen kun haluan pitää riittävän makkaran mahassa TRAM korjausta haaveillen. Minkähän kokoisena siihen tramiin olisi parhaat mahdollisuudet, sen varmaa joku täällä käyvistä tietää. Olen vasta jonossa plastiikkakirurgin konsultaatioon jonka jälkeen jonotan sitten korjaukseen. Niin että on tässä aikaa painoa ja makkaroita kerätä tai karistaa, miten päin vaan.
Kyllä sitä voi itsestään ja nauseudestaan nauttia ylipainoisena ja proteesirintaisenakin. Hyvällä tiellä olet siinä tuosta lavatanssikurssista päätellen. Minusta on tullut sairastumisen jälkeen huomattavasti "turhamaisempi" kuin ennen, Paitsi etten viitsi pitää sitä turhamaisuutena vaan aivan asiallisena itsestä huolehtimisena. Olkoon vaan kompensaatiota, on se ainakin hauskaa ja piristävää hoitaa iseään ja ulkonäköään. Iloitkaamme siitä mitä meillä on. Se mitä puuttuu, on paljon, paljon vähemmän.
t. Helga
- proteesi koko 14!bis-bis
- Re: proteesi koko 14!Karhutar
- Re: proteesi koko 14!helkky
- Re: proteesi koko 14!bis-bis
- Re: proteesi koko 14!Helga
- Re: proteesi koko 14!bis-bis
- Re: proteesi koko 14!kreetta