Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Ahdistaa, pelottaa ja harmittaa
Kävin hoidon suunnittelussa ja niin vaan veti mielen synkkyyksiin se reissu. Lääkäri ei edes yrittänyt olla positiivinen vaan rutiinilla selitteli isosta massasta tutkimusaineistoa ja yksilöllisestä kehityksestä. Kyllähän minä sen tiedän, ettei mitään voi luvata ja aika näyttää, mutta on tuo rutiiniin sisältyminen melkoisen raskasta ja ahdistavaa.Ennen joulua kuulin, että toiselle kierrokselle mennään kun syöpä uusi ja tällä hetkellä minulla on pieni etäpesäke kahdenvuoden takaisesta kohdunkaulansyövästä. Sytostaatit aloitetaan ja olin jo kertaalleen kasannut pääni ja läheiset ihmiset kiinni arkeen ja tavalliseen elämään. Reippaalla mielellä menin hoidonsuunnitteluun ja kuinkas sitten kävikään; pirtsakka naislääkäri silmät kirkkaina muistuttelee, että voi käydä silläkin tavalla, että joudutaan vaan vaihtamaan ja kokeilemaan lääkettä toisen perään jollei vasteita saada. Tiedän. Eipä helpottanut läksiäisiksi lause, että "vaikka saataisiinkin pois, niin todennäköisesti se uusi pian kuitenkin".
Noh, tulipahan purettua tätä pahaa oloa. Nyt tytön avuksi matikanläksyihin.
- Ahdistaa, pelottaa ja harmittaaElämä on..
- Re: Ahdistaa, pelottaa ja harmittaaElämä on..
- Re: Ahdistaa, pelottaa ja harmittaaSantruzka
- Re: Ahdistaa, pelottaa ja harmittaaElämä on..
- Re: Ahdistaa, pelottaa ja harmittaaKaisamaria
- Re: Ahdistaa, pelottaa ja harmittaaSyksy2013
- Re: Ahdistaa, pelottaa ja harmittaaAlways_Life
- Re: Ahdistaa, pelottaa ja harmittaamiksi minä