Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Taxoteresta hormoonihoitoon
Hei Floora. Täällä ilmoittautuu kohtalotoveri. Minulle tuli myös tajuttomuuskohtaus Taxotere-hoidon aikana. Olin myös sauvalenkillä (yksin), olin heti kohta lähdettyäni saanut tajuttomuuskohtauksen, onneksi siinä pikkutiellä oli joku autolla liikkeellä, oli löytänyt minut ja toimitti ensiapuun. Siellä tuumittiin että olin liukastunut, mutta kun kotona tokenin miettimään tilannetta, niin tulin siihen tulokseen että syy oli joko sydän- tai aivoperäinen. Pääsin muutaman päivän sisällä pään TT-kuvaukseen jossa ei näkynyt poikkeavaa, mutta puolen vuoden kuluttua otetussa magneettikuvassa oli useita pieniä aivoinfarkteja. Jälkikäteen muistinkin että Taxotere-hoidon aikana oli ollut muitakin aivoinfartin oireita, mm näkökenttäpuutosta, mutta en ollut silloin tajunnut niitä.Tosin Taxotere aiheutti myös rytmihäiriöitä ja verenpaineen laskua. Minulla verenpaine on muutenkin kovin matala, Taxon aikana yläpaine saattoi laskea 80:een, on normaalistikin juuri ja juuri yli 100:n. Eli matala verenpaine ja rytmihäiriöt olivat toinen vaihtoehto kohtaukselle. Omalääkärini kertoi että yhdellä hänen potilaallaan oli ollut samanlainen kohtaus Taxotere-hoidon aikana.
Olen sen jälkeen saanut useita muita sytohoitoja eikä vastavaa ongelmaa ole ollut, joten sinullekin ehkä voidaan antaa jotain muuta. Keskustele lääkärisi kanssa. Tsemppiä ja voimia hoitoihin.
- Taxoteresta hormoonihoitoonfloora13
- Re: Taxoteresta hormoonihoitoonKristitty Lilja
- Re: Taxoteresta hormonihoitoonfloora13
- Re: Taxoteresta hormoonihoitoonPauline
- Re: Taxoteresta hormoonihoitoonfloora13