Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: HER2positiivinen ja negatiivinen
Hei Sopa!Vaikutit niin onnettomalta ja yksinäiseltä,että piti tässä alkaa naputtelemaan.Kysypä lääkäriltä oikein tarkkaan,että mitä HER+ ja HER- tarkoittavat.Minun tietääkseni HER- tarkoittaa sitä ettei tyyppi ole Herriä.Ts ei voi olla tautia joka on negatiivinen.Minulla on todettu syöpä joka on hormon.+ ja HER- ts.minulla ei ole Herriä on vain tuo hormoonipositiivinen syöpä.Jos tuo tarkoittaisi Sinun kohdallasi,että Sinulla on sekä HER+ soluja että hormon.+Her-
soluja niin ei siinä mitään pelkäämistä ole.Hoidot löytyvät molempiin ja sitä paitsi juuri HER- syöpä on hyvä ennusteinen.
Kuulin kerran eräällä luennolla lääkärin kertovan,että jopa samassa keuhkossa voi olla useampi tyyppisiä syöpäkasvaimia.
Ja kaikki hoidetaan niin Sinunkin.Her-on todella hyväennusteinen ja HER+ on olemassa täsmähoitoa joka tepsii.
Älä ole huolissassi,Suomessa on hyvä ja pitkällekehittynyt hoito.Et kamppaile yksin meitä on monta tukenasi TervAapostikka
- Re: HER2positiivinen ja negatiivinenaapostikka
- Re: HER2positiivinen ja negatiivinenaapostikka