Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Hei kevätmielinen ja kaikki muutkin!

Pitkästä aikaa kirjoitan tänne kuulumisiani. Menen tänään toiseksi viimeiseen herceptini-tiputukseen. Nyt tuntuu,ettei millään haluaisi mennä enää sinne. Tottakai menen!

Iho on parantunut säteistä hienosti ja turvotukset laskeneet! Hieman vielä turvottaa olkavarren takaosaa ylhäältä.

Voimat ovat palutuneet. Ostin polkupyörän ja sillä olen polkenut kilometrejä. Hyvältä tuntuu,kun viime kevättalvella olin ihan puhkipoikki.

Kynnet ovat parantuneet ja näyttävät ihan kynsiltä.Turvotus on hävinnyt ja tukka kasvaa -niin minulla on jo tukka! Yhtä "pitkä" kuin Suvi-Anne Siimeksellä aikoinaan -en tiedä hänen tämän päiväistä kampausta.

Ripset ja karvat kasvavat kovaa vauhtia takaisin. Oon saanut jo ajella säärikarvoi... :(

Tamofeni vei kuukautiset pois -ei oo näkyny,mutta ei oo niin väliksikään. Kieli on koko ajan sellainen kummallisen makuinen,johtuneeko tamofeenista?

Heinäkuun loppuun on vielä sairaslomaa. Sitten yritän porskuttaa taas eteenpäin. Hoitojen jälkeinen eli säteiden aikana tullut masennus helpottaa jo. Vielä on ahdistusta joskus -melkein päivittäin,mutta saan sen aika hyvin pidettyä kurissa.

Mitä tällä kirjoituksellani haluan teille kaikille sanoa... Sitä ainakin,että minä olen selvinnyt tänne asti ja hengissä. Lokakuussa leikattiin ja marraskuussa alkoivat hoidot. Tässä sitä vielä ollaan ja porskutettaan.

Kaikille vointeja ja jaksamista! Päivä kerrallaan! :)
Tässä ja nyt | 19.6.2007 klo 08:48:10