Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Nesteen kertymisestä kainaloon ja rintaan,koska pitää punkteerata???

Mulla oli koko poisto ja sairaalassa dreeneihin tuli 2 päivän runsaasti nestettä. Kotiin päästyä kävin omalla terveyskeskuksella omalla lääkärillä punktoittamassa nestettä.Mulla runsas liikkuminen ja touhuaminen nähtävästi lisäsi nesteen kertymistä mikä osaltaan hyväkin. Aluksi kävin joka toinen päivä mutta sitten kertoja vähennettiin 2 kertaan viikko ja joka kerralla tuli nestettä. Nyt käyn kun huomaan että nestettä on tai alkaa kiristää. Leikkaus tehtiin mulle 19.9. Eli nestettä tulee edelleen mutta ei niin runsaasti.Kyllä se siitä lopulta loppuu kokonaan ajan kanssa.Eka hoito takana ja tänään näyttäämään onko nestettä tullut seuraavina päiviä ei voi mennä enää kun infektioriski tulehduksille kasvaa kun arvot menee matalaksi. Tsemppiä sulle ja mene vaan lääkäriin näyttää jos siltä tuntuu et nestettä on.
Memmu66 | 18.10.2011 klo 09:29:40