Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Takaisin työelämään
Hei, mulla kanssa osapoisto ja sädehoidot takana, Tamofen-kuuri päällä. Palasin töihin yli vuosi sitten. Ensin meni pari kuukautta ihan ok, mutta sitten iski armoton väsymys, joka ei ole vieläkään hellittänyt. Liikuntakin on jäänyt vähille, kun ei kerta kaikkiaan jaksa töiden jälkeen lähteä ulos ja vähäinenkin liikunta väsyttää. Syksyllä tilanne kärjistyi niin, että jouduin 3 viikon sairaslomalle väsymyksen takia, olin vetänyt itseni niin piippuun. Sen jälkeen olen yrittänyt itse säännöstellä työtahtiani, kun alkaa väsyttää niin höllennän otetta, menen välillä vaikka lepäämään. Työnantaja ei välttämättä katso asiaa hyvällä, mutta on toistaiseki sietänyt tilannetta.Toivottavasti sinullakin olisi mahdollisuus säännöstellä omaa työtahtiasi. Yritä levätä aina kun voit ja yritä liikkua edes vähän päivittäin, vaikka teet pienen kävelylenkin. Unohda liian kunnianhimoiset liikuntasuoritukset, ole itsellesi armollinen.
- Takaisin työelämäänKala62
- Re: Takaisin työelämäänJanna61
- Re: Takaisin työelämäänTriplainkeri
- Re: Takaisin työelämäänKala62