Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: hampaista

Hei.
Viimeisen CDFin sain 3.8.11. Hoitoja oli kuusi kertaa kolmen viikon välein. Tukka lähti toisen hoitokerran jälkeen kahden päivän aikana. Pidin päätä wc-pöntön päällä ja kaksi käsin sain pudotella suuria tuppoja viemäriin kahden päivän ajan. Tasoitin vielä koneella päänahan tyhjäksi. Nyt on hiukset noin 8-9 cm pitkät. En ole koko aikana tehnyt hiuksille mitään. No... pessyt tietysti olen. Vähän taipuisat ja tummemmat hiukset sain tilalle. Olen ajatellut, että kun vihdoin sain omat hiukset, en anna niitä enää koskaan leikata :) Mutta kaippa niitä siistiä pitää pian, antaa ja tuota pehmennystä olen miettinyt. Olen kuullut, että ei kannattaisi antaa niitä pehmennysmyrkkyjä laittaa hiuksiin, tulee haalistuneet ja hiukset kuivuu kovasti. En tiedä kenenkään stytostaattihoitoja saaneen omaa kantaa, joten olisi kiva jos joku osaisi kertoa omia kokemuksiaan.
Taitaa tämä olla väärän otsikon alla, mutta haittavaikutuksiin kuitenkin kai kuuluu, kun tukka jatkossa on erilainen kuin alkuperäinen.
Katsokaas ulos .... aurinko paistaa ja tulee upea päivä. Ollaan onnellisia kun saadaa hengittää ja nautitaan joka hetkestä, olette ihania naisia, tykkään teistä, kun jaksatte tukea meitä kaikkia!
kititupu | 23.5.2012 klo 08:15:05