Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: tissittömän elämää

Moikka
Minulta poistettiin eka 4/13 ja toinen 7/13. Mulla oli onnea matkassa, enkä saanut muita hoitoja kuin 5v antihormooni.
Kaikki hoidot, paitsi toi antihormooni, pitää olla kärsitty ennenkuin voi toista leikkausta ajatella.
Myös minä olen ollu tyytyväinen tissittömyyteen.
Proteesit mulla on light-mallia Amoeenasta ja huomattavasti pienemmät kuin omat.Mutta en vaan totu niitä pitämään. Aina kun mahdollista olen ilman mitään.
Nyt olen unohdellut tissit kotiin. Jooga alkoi ja huomasin siellä, että olenkin tissitön ja koska se olikin niin helpompaa, niin en laittanut proteeseja seuraavallakaan kerralla.
Tänään lähdin töihin ja kiireessä unohtui, joten pidin ison kaulahuivin turvana, mutta asia ei vaivannut ollenkaan.
Äkkiä sitä tottuu. Ja niinkuin Hoit-su sanoi on kevyt olo, ei paina rinnat niskoja ja ehkä ryhtikin vähän oikenee.

Se vähän harmittaa, että on tullut muutama kilo lisää ja tietenkin tohon keskivartaloon, niin vatsan itse näkee nyt paremmin kun tissit ei ole näköesteenä.

Kevään odottelua
tissitön | 23.1.2014 klo 20:31:16