Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: depis hoitojen loppuviheessa

Tervehdys. Mulla meni varmaan pari kuukautta syövän löytymisestä hyvin henkisesti. En saanut muita hoitoja kuin antihormonin, ajattelin, että nou hätä. Mutta kyllä mieli vaan pikkuhiljaa hiipii alaspäin kunnes huomaa olevansa murheen alhossa. Tuntuu hullulle mutta kun en saanut hoitoja rupesin miettimään, että miks? miks kaikki muut saa? eiks minuu hoideta tarpeeks? Putosin tyhjänpäälle.
Vertaistuki on ollut parasta hoitoa. Syöpä löytyi maaliskuussa, nyt olen jo kivunnut alhosta ylöspäin, En ole vielä ihan selvillä vesillä, mutta iloisia päiviä on enemmän kuin pahoja. Ja tosi pahoja päiviä on harvemmin ja menee nopeammin ohi. Olen myös huomannut, että mun masikset tulee n.3-4viikon sykleissä. Jos vaan pystyy, niin on pakotettava itsensä myönteisemmäksi aina vaan uudestaan ja uudestaan. Ei ihan helppoo mutta helpottaa.
tissitön | 19.12.2013 klo 20:24:43