Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: löytyykö vastaavanlaista?
Hei Aasi Ihaa,Rintani leikattiin 11/07 ja sytot loppuivat 5/08. Kasvaimia oli kolme + suoni-invensaatio, gradus 3, Er-, Pr-, Her 3+, Ki67 30%, vartiat 1/3 , kainalo OK. Tilanteemme ei ole toivoton,syöpäämme on hyvä täsmälääke Herceptin, jota sinäkin tulet saamaan yhtenä lääkkeenä. Tämän lääkkeen ansiosta ennusteemme on lähentynyt hormonipositiivisia syöpiä.
Minua on auttanut samaa syöpää sairastava kohtalosisar, jonka tapasin syöpiksellä.Yhdessä olemme käyneet läpi hoidot ja edelleen tuemme toinen toistamme. Olen onkologin kanssa keskustellut ennusteestani, sekä siitä minkälainen syöpä todennäköisesti tulisi olemaan, jos se leviäisi. Tieto on tuonut minulle toivoa, vaikka kuulemani ei aina ole ollut toiveitteni mukaista. Rintasyöpäyhdistyksen keskustelupalstalle on nimimerkki Karhutar laittanut linkkejä, josta saat paljon hyvää tietoa ja toivoa.
Sinulle voimia toivoo kohtalosiskosi,
Koo
- löytyykö vastaavanlaista?aasi ihaa
- Re: löytyykö vastaavanlaista?aasi ihaa
- Re: löytyykö vastaavanlaista?Koo
- Re: löytyykö vastaavanlaista?Karhutar