Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
kesän kynnyksellä!
2011 Elokuussa diaknosoitu rintasyöpä. Hoitoja takan 5* taxoter + herzeptin täsmähoito , kolmenviikon välein. 4* cef hoito, 25 kertaa sädehoito, josta jäljellä kaksi käyntiä, 21-22.5.Ja aivan meinasi unohtua lokaakussa rinnan kokopoisto + 11 imusolmukkeen poisto kainalosta ( imusolmukkeissa ei ollut syöpää)
21.5 ma sädehoidon jälkeen loppuarvio lääkärillä + jatko .
Silloin syksyllä kun hoito suunnitelmaa tehtiin, tuntui että kaikki on ikuisuuden päässä, mahdottomalta tehtävältä.
Mutta tänään auringonpaisteessa kaikki on toisin (myös sateellakin:))
Olen melkein maalissa omalla tavalla voittajana, vaikeuksien kautta , mutta kuitenkin.
Ystävät ovat olleet kultaakin kalliimpia rinnalla kulkijoita ja kirittäjiä hyvällä huumorilla höystettyinä, kuitenkin sairautta "kunnioittaen".
Minä olen sama iloinen elämän myönteinen itseni, kuin ennen sairautta, toki arvot ,ja elämän kirjoon on tullut uutta väriä lisää, jos ei niin riemun kirkasta, mutta väriä joka on saanut sijansa ja paikkansa kulkea rinnallani, mutta väriä joka ei saa hallita elämääni!
Leppoisia ja voimia antavia kesäpäiviä kaikille samassa veneessä oleville !
- kesän kynnyksellä!kuurankukkanen
- Re: kesän kynnyksellä!kuurankukkanen