Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Runsas viikko eka cef:in jälkeen...

....kuvotus alkaa hiljalleen helpottamaan, tänä aamuna nousin varovasti sängynlaidalle istumaan ja kuulostelin kehoani...ei ihan paha. Minulla oli hoidon jälkeiset päivät ihan hyviä, sitten maanantaaina alkoi kamalaa kuvotus ja kesti keskiviikkoon, eilen oli vähän parempi, olin eilen hirveän väsynyt, joten päivä kului vaaakaasennossa.Tänään olen jaksannut siivota ( tai siis olen auttanut miestäni siivouksessa). Eilen oli sellainen päivä, että itku oli herkässä,en edes ymmärrä miksi, itkua vaan tuli. Tuntuu,että erilaisia syöpiä on niin hirveästi ihmiseillä, pelottaa välillä, saadaanko näillä hoidoilla kaikki pirulaiset minusta pois.

Välillä mietin kun oikein kuvottaa, jotta olisiko se parempi , että silloin yrittäisi oksentaa, auttaisiko se paremmin kuin noiden pahoivoinninestolääkkeiden syönti. Nyt en ole kertaakaan "halaillut" vessapyttyä.

Pienen lenkin olen jaksanut tehdä päivittäin, eilen kävelin tuossa lähimetssässä ja nautin metsän rauhasta.

Hyvää viikonloppua ja itsenäisyyspäivää!

Sini-likka:)))

Sini-likka | 2.12.2011 klo 12:10:43