Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

ottakaa kesän sato talteen...

Hei kaikille,
en voi olla taas paasaamatta noista marjojen ylivertaisuudesta, vaikka olen siitä moneen otteeseen jo kirjoittanut. Mutta muistakaa nyt käyttää hyödyksi kesän antimet. Uskon todella että hyvään hoitotulokseeni on vaikuttanut kun olen joka päivä syönyt ison kupillisen marjoja. Luin jostain että terveysvaikutus saavutetaan kun syödään noin desi marjoja päivässä. Nyt on mansikoita ja mustikat on kohta kypsiä, ei muutakuin syömään...
Olen jaksanut henkisesti nyt paremmin, ehkä näihin vaivoihin ( jalka-käsi oireyhtymä xelodasta johtuen) alkaa tottuun. Syöpämerkkiaine oli pudonnut vähän ollen nyt alempi kuin koskaan eli 8 ( alle 35 on normaali). Se antoi tietty taas uskoa tulevaan.Aloin nyt myös keskustelut psyksh:n kanssa ja saan mielikuva harjoitteita että jaksan uskoa tulevaan. Olen päättänyt uida tai vesijuosta pari kertaa viikossa ja tehdä pari pitkää pyörälenkkiä viikossa. Jos näillä eväillä jaksaisi syksyyn ja sittenhän ei olisi pitkä matka marraskuulle, jolloin sytot pitäisi loppua.

Nauttikaa kesästä, vaikka meillä kaikilla on vaivamme ja pelkomme. Yritetään muistaa että ON VAIN NYT ja eletään sitä täysillä, mitä sitten meille tapahtuukin tulevaisuudessa niin se on sen ajan murhe...

Aurinkoisia päiviä kaikille, luen päivitäin kirjoituksianne ja olen hengessä mukana joka ikisen kamppailussa...

t.Riitta
riitta47 | 9.7.2012 klo 15:27:13