Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Mitäs tänään ohjelmassa
Moikka kaikki!iso hali erityisesti Julialle. Mutta myös kaikille teille muille, teette tästä elämäntilanteesta paljon paljon helpompaa. Ystäviltä tunnutte!
Ollaan tänään menossa työporukan kanssa yhden työkaverin mökille iltapäivästä. Syöntiä, saunomista ja uimista. Mä olen menossa moottoripyörällä, kun ilma on kerran näinkin hyvä. Yks ongelma vaan; kun ottaa kypärän pois päästä, toi huivi tahtoo tulla mukana; siinä on ain ase viivähtävä hetki, kun on pää paljaana ennen kuin saa sen huivin takaisin päähänsä.
Oli muuten hyvä vinkki se farkkukolmioliina; taidan käydä hakemassa. Missä liikeessä niitä oli? Mun peruukki kun on Heinilästä.
Polyesteritukka on jo ihan ok; olettekos muuten huomanneet, että se "nousee" hassusti pureskellessa /syödessä? vai onkohan mun hiukan liian pieni? Pitää ehkä venyttää kostean liinan päällä vähän.
Olo on ihanainen, pelottaa hiukan ensi tiistai kun on myrkkypäivä. Sitten se seuraava viikko vähintään menee mieli maassa ja suu kuivana... Mutta tänään on hieno päivä! Toivottavasti kaikilla muillakin --- edes vähän!
Iso hali kaikille nettiystäville, olette hirmu tärkeitä!!!
t. tella
- Mitäs tänään ohjelmassaMehitähti
- Re: Mitäs tänään ohjelmassakevätmieli
- Re: Mitäs tänään ohjelmassatoukokuu
- Re: Mitäs tänään ohjelmassaKsantippa
- Re: Mitäs tänään ohjelmassaMeriTuuli
- Re: Mitäs tänään ohjelmassakesän lapsi
- Re: Mitäs tänään ohjelmassatella
- Re: Mitäs tänään ohjelmassatoukokuu
- Re: Mitäs tänään ohjelmassahelmikuu