Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: näpyt ja sytohoito
Moikka,Tänään ei maita siivoustouhut eikä ulkoilu, joten olen lueskellut oikein urakalla netin keskusteluja.
Minua on varoitettu ottamasta aurinkoa, koska sytostaatit aiheuttavat sen, että iho on herkkä palamaan. Joten olen välttänyt suoraa auringonpaistetta, mutta lääkkeet ovat kuitenkin tehneet sen, että ihoni on ruskea ja hehkeä ;)
Ongelmaa aina kuitenkin riittää, tällä kertaa ne on hampaat - vihloo niin että... ei auta imeskelytabletitkaan. Soitin hammashoitolaan eikä niillä ollut muitakaan vinkkejä. Sain kuitenkin tarkastusajan sinne ensi viikolle hoitajalle.
Aamukaffeet on kiva ja piristävä tapa aloittaa päivä. Kyllä te naiset ootte melkosia tehopakkauksia, aina on jotan hommaa vireillä - itse ihmettelen mihin touhukkuuteni on kadonnut. Huomenna on vieraita tulossa ja koti on niiiin sekaisin, täytyy odottaa iltapäivään luulen, että sitten tapahtuu.
Terkuin Piupalipaupali
- näpyt ja sytohoitopiitu
- Re: näpyt ja sytohoitoTinttamari
- Re: näpyt ja sytohoitopilleri10
- Re: näpyt ja sytohoitoHempukka
- Re: näpyt ja sytohoitokevätmieli
- Re: näpyt ja sytohoitolillukka
- Re: näpyt ja sytohoitoKehäkukka
- Re: näpyt ja sytohoitoSartsa
- Re: näpyt ja sytohoitopiupalipaupali