Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Masentaa...
Hei kaikille täältä sateisesta Espoosta!Sain ensimmäisen syton CEF:n 7.6 ja seuraava on ylihuomenna, perjantaina. On masentanut ja ahdistanut jo koko alkuviikon tämä seuraava tiputus. Pelkään aivan mielettömästi, että taas tulee ne hirveät olotilat kuin viimeksikin. Vaikka kuinka yritän tsempata itseäni ajattelemalla, ettei olo välttämättä ole samanlainen, ei se auta!
Masennun helposti. Tämä on nyt niin vaikeaa aikaa, että välillä tuntuu, ettei yksinkertaisesti jaksa mitään!
Olen tosi pahoillani, että tässä märisen itsestäni, kun varsin hyvin tiedän, että monella muullakin täällä on paha olo!
Olen käynyt säännöllisesti keskustelemassa psykologin kanssa, mutta nyt hän on kesälomalla koko heinäkuun. Seuraava aika vasta elokuun alussa.
Nukun huonosti, vaikka on Seroquel 25mg yöksi. Se aika, minkä nukun, näen hirveitä painajaisia. Herään ja oon ihan sekaisin kaikesta.
Vaihdevuosi oireet ovat voimistuneet ekan CEF:in jälkeen. Hikoilen aivan suunnattomasti. Se tietenkin vaikeuttaa myös nukkumista.
Tällä hetkellä tuntuu, että koko maailma kaatuu niskaan!
Tunnen myös syyllisyyttä siitä, etten jaksa nyt käydä äitiäni katsomassa. Hänellä on Alzheimer ollut jo monta vuotta, mutta nyt on vointi huomattavasti mennyt alaspäin. Hän on dementiakodissa Porissa. En vain jaksa lähteä millään ajoneuvolla sinne. Onneksi veljeni ymmärtää asian ja tavallaan onneksi äitini ei enää tunne minua.(Kun ei tunne, ei osaa kaivata). Minä kaipaan häntä, ikävöin aikoja, kun me kaikki olimme terveitä...!
Kaikki tunteet ja tuntemukset ovat nouseet pinnalle tässä parin kuukauden sisällä!
Itkettääkin koko ajan. Välillä tuntuu, etten enää tunne itseäni! Kaikki on muuttunut niin totaalisesti.
Kiitos teille kaikille, jotka jaksoitte lukea tämän vuodatukseni!!
Voimia kaikille hoitoputkessa oleville ja voimia ja onnea kaikille hoitoputkesta pois päässeille!
Ajatuksin toukokuu
- Masentaa...toukokuu
- Re: Masentaa...helmikuu
- Re: Masentaa...Kehäkukka
- Re: Masentaa...Karhutar
- Re: Masentaa...Mehitähti
- Re: Masentaa...Manssi
- Re: Masentaa...toukokuu