Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: raskausehkäisy ja Tamofen+ Zoladex
Hei! Noista sivuvaikutuksista sen verran, että tärkein ja pahin on se hikoilu. Ihan kamala. Painajainen. Mulla oli näin että ensimmäinen vuosi vaihdoin neljä kertaa yön aikana lakanoita. Sängyn vieressä pino yöpaitoja. Käytännössä oli näin, että heräsin joka puoli tuntia ja vaihdoin yövaatteet, jotka olivat ihan läpimärkiä. Seurauksena tietysti hirveä väsymys aamulla ja ärsyttymys. Päivän aikana myös hirveä hikoilu. Periaatteessa olin aina kosteissa vaatteissa ja punaisella naamalla. Hyvänä puolena se, etten ikinä palellut edes kovissa pakkasissa :) Mutta en tiedä tarkkaan johtuiko tämä Tamofenista vai Zoladexista. Nyt kolmen vuoden kuluttua tilanne on parantunut huomattavasti. Lakanoita vaihdan vain kerran yön aikana :) ja oli jopa muuttama yötä, jolloin nukuin rauhassa aamuun asti heräämättä. Päivälläkin nämä hikiaallot ovat lievämpiä. Toisena oirena on alapään limakalvojen kuivuus, joka on kuitenkin alkanut häiritä vasta nyt. Kävin pari kk.takaisin gynellä, joka todesi mulla limakalvojen muutoksen ja määräsi hoitovoidetta. Muita oireita ei minulla ollut. Toivon sullekin hyvää jatkoa ja vähemmän oireita. Ihanaa tulevaa kesää ja terveyden paluuta.- Re: raskausehkäisy ja Tamofen+ ZoladexKukkurukuu
- Re: raskausehkäisy ja Tamofen+ Zoladexakim
- Re: raskausehkäisy ja Tamofen+ ZoladexKukkurukuu