Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Uimisesta sytojen aikaan
Terve,ihan niin kuin toisessa ketjussa kerroinkin, tyksissä ainakin sanottiin että uiminen on ihan ok, joten siittä vaan meitsi menee ja pulahtaa kun siltä tuntuu. Tänään on ollut kylläkin sen verran kylmä, että ei paljon tee mieli. Meillä oli mittarissa +12; pikkusen on eroa viime viikkoon.
Mulla on menossa ns. hyvät ajat, ei kärvellä ja kurtista juuri nyt mistään. Seuraava sytopäivä on vasta jussin jälkeen, joten nyt mennään hyvällä kesämeiningillä ja nautitaan joka päivästä. Toivottavasti teillä muillakin helpottaa, ainakin aina välillä. Tää on tätä ylämäki/alamäki -meinikiä, henkisesti ja fyysisesti.
Mä olen seuraillut tuota uimaproteesijuttua; miten se muuten eroaa tästä perusproteesista paitsi painoltaan? Mä olen uinut nyt tällä perusprt:lla, ja ihan hyvin se onnistuu. Silloin kun ollaan omalla väellä uimassa, en laita sitä ollenkaan, olen toispuolitissi ihan vaan. Ajattelin vaan että jos syksyllä säteitten jälkeen olis sitten siinä jamassa että haluaisi/voisi osallistua vaikka vesijumppaan uimahallissa. Se on ollut mun suosikkilajeja.
Paljon haleja ja voimia kaikille,
t.tella
- Uimisesta sytojen aikaanMeriTuuli
- Re: Uimisesta sytojen aikaantella
- Re: Uimisesta sytojen aikaankevätmieli
- Re: Uimisesta sytojen aikaanMeriTuuli