Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Uusiutunut rintasyöpä

Neljäs kerta! Kuulostaa rajulta! Olen oman sairasteluni aikana miettinyt tilastoja. Miten on kun sanotaan että joka vuosi sairastuu niin ja niin monta ihmistä syöpään, mutta kuikahan moni on ensikertalainen. Ja jos joka kolmas ihminen tulee elämänssä aikana sairastumaan syöpään niin onko tämäkin tilastoa, johan lasketaan kaikki sairastumiset ja sitten jaetaan ne populalla? Eihän tämä mitään auta mutta minua vaan sattuu kiinnostamaan nämä tilastot. Itse päätin -suuria päätöksiä, joilla ei ole mitään merkitystä- että minä nyt sairastan meidän perheen kiintiön! joten lapseni eivät sairastuisi syöpään.Mutta näin minä olen päättänyt ajatella. ;-)) Mitä äiti ei tekisikään lastensa eteen. Tilastollisesti näin asia on, mutta todennäköisyys on sitten toinen juttu. Lääkärit eivät koskaan suostu vastaamaan mun tilastokysymyksiin. Kuinkahan julkisia ne on ja mistä niitä vois kaivaa?

t. Wenla
Wenla | 10.4.2008 klo 13:46:23